Viikon kysymys
Luetuimmat
Uusimmat
A-
A+
Coffee House Porvoo Taidetehtaalla tarjoilee kahvin ja purtavan lisäksi ketjun parhaita asiakaskokemuksia, palkintona siitä S-ryhmän vuoden parhaan Coffee House -kahvilan titteli.
Mika Laine
PORVOO S-ravintolat on palkinnut ravintola-alan ammattilaisiaan. S-ryhmän paras Coffee House -kahvila on osuuskauppa Varuboden-Oslan Coffee House Porvoossa.
Tänä vuonna palkintokriteereissä näkyi vahvasti saavutukset asiakastyytyväisyyden kasvun osalta.
– Ihmisille ravintolan valinnassa palvelulla on aina ollut suuri merkitys, mutta nyt pandemiavuoden aikana sen rooli tuntuu entisestään kasvaneen, kerrotaan S-ryhmästä.
Coffee House Porvoo on tarjonnut jo pitkään ketjun parhaita asiakaskokemuksia ja onnistui tässä myös tänä hankalana vuonna.
– Koko tiimimme on tästä kunniasta erittäin otettuja ja iloisia. Olemme ahertaneet määrätietoisesti tavoitteidemme eteen ja haastaneet toisiamme olemaan parempia, ravintolapäällikkö Maria Lönnqvist Coffee House Porvoosta iloitsee.
Palkinto kuuluu koko tiimille
Hyvällä yhteistyöllä ja sitoutumisella olemme päässeet maaliin vaikeana vuonna 2020 ja palkinto kuuluukin koko tiimille, Lönnqvist korostaa.
– Meille Coffee House Porvoossa asiakkaan ensiluokkainen kohtaaminen ja viihtyminen parissamme on toimintamme ydin, johon koko henkilökuntamme on sitoutunut.
– Tiimimme katseet ovat jo tulevaisuudessa, ja tämän palkinnon siivittämänä onkin huikeaa lähteä tavoittelemaan vieläkin parempaa Coffee House Porvoota 2021, Lönnqvist jatkaa.
S-ryhmä kouluttaa
Vuoden parhaat teot ja tekijät palkitaan joka keväisessä gaalassa. Tämän kevään gaalassa 14.4. palkittiin yhteensä kolme ravintola-ammattilaista ja 11 ravintolaa työntekijöineen.
– Olemme ylpeitä ammattilaisistamme, ja haluamme mahdollistaa jokaisen kasvun oman alansa huippuosaajaksi. Panostammekin jatkuvasti ammattitaidon kasvattamiseen muun muassa koulutuksen, esimiestyön ja hyvän johtamisen avulla, sanoo johtaja Juha Lindholm SOK:n Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjauksesta.
Panostukset ovat tuottaneet tulosta. S-ravintoloiden suositteluaste eli NPS on kehittynyt viimeiset viisi vuotta ja nousi kiitettävälle tasolle vuonna 2020. Vuonna 2021 tyytyväisyys on jatkanut kasvua.
019 521 7500
viestiitavayla.fi8:00 - 16:00
Kaikki yhteystiedot