Viikon kysymys
A-
A+
Uuden Porvoo-infon sisäänkäynti on Nimbus-talon kulmauksesta. Fyysisen asiointipisteen lisäksi kaupungin tavoitteena on kehittää myös muita asiointikanavia, kuten sähköistä asiointikanava ePorvoota, kaupungin verkkokauppaa ja chat-palvelua.
Marko Wahlström
PORVOO Porvoon kaupunki selvittää asiointikanavien kehittämistarpeita asiakaskyselyn avulla. Tavoitteena on tarjota entistä parempia sähköisiä asiointimahdollisuuksia.
– Porvoo-info on juuri muuttanut uusiin tiloihin, mikä tuo asiakaspalvelun helpommin lähestyttäväksi kaupunkilaisille. Fyysisen asiointipisteen lisäksi meillä on tavoitteena kehittää myös muita asiointikanavia, kuten sähköistä asiointikanava ePorvoota, kaupungin verkkokauppaa ja chat-palvelua, kertoo asiakaspalvelupäällikkö Annika Saarinen.
– Kyselyn avulla haluamme ymmärtää tarpeita ja toiveita asiointipalveluihin liittyen, että voimme priorisoida kehitystyössä juuri eniten toivottuja asiointikanavia, Saarinen jatkaa.
Kyselyyn vastaamiseen kuluu aikaa noin viisi minuuttia. Kysely on auki 23.2.2025 asti.